Tábori György
Kommunikációs szakember, a Magyar Public Relations Szövetség társalapítója és örökös tagja, az IPRA Council első kelet-közép-európai tagja.
Politológusi diplomájának megszerzése után (1984) az Idegenforgalmi Propaganda és Kiadó Vállalat sajtóosztályának vezetőjeként külföldi újságírók magyarországi meghívását, programjának szervezését végezte, ezzel egyidejűleg a Budapesti Tavaszi Fesztivál nemzetközi sajtóközpontját vezette (1984-1988).
1988-ban az ACES Budapest Public Relations Kft. ügyvezető igazgatójaként létrehozta és vezette az első nemzetközi részvételű magyarországi pr-ügynökséget. Ötletgazdája és szervezője volt a nemzetközi pr-szakma első magyarországi találkozójának, az I. Kelet-Nyugat Public Relations Konferenciának.
1990-től a GCI Tábori Kommunikációs Tanácsadó Kft. partnere és ügyvezető igazgatója, kialakította és vezette a public relations és stratégiai tanácsadó ügynökség szakmai tevékenységét, multinacionális ügyfelek magyarországi pozícionálását.
Az 1990-es években kommunikációs tanácsadóként működött közre a tervezett Bécs-Budapest Expo megrendezésében, majd a Külügyminisztérium amerikai referense lett.
1995-től 1999-ig a Magyar Köztársaság washingtoni nagykövetségén média és public affairs tanácsosként többek között részt vett a NATO-bővítés szenátusi ratifikációjához szükséges lobbitevékenység stratégiájának kialakításában és a megvalósítás koordinálásában.
Hazatérése után számos vezető magyarországi vállalat, intézmény kommunikációját irányította (MNB, MOL stb.), majd 2003-tól a Magyar Köztársaság stockholmi nagykövetségének tanácsosa, a kulturális és sajtóattasé posztját töltötte be.
Nyugdíjba vonulásáig (2007 – 2012) a TriGranit Fejlesztési Zrt. pr-igazgatója.
Interjú
A szövetség előtti időkről, az alapításról, etikus és etikátlan kommunikációról, 2021 kihívásairól a pr-ben Varga Zita Hella, a Salt Communications Kft. pr-vezetője, az MPRSZ Etikai Bizottságának tagja beszélgetett Tábori Györggyel.
Legyünk most már bölcsek is – interjú Tábori Györggyel, az MPRSZ örökös tagjával
Főbb publikációk
Nagy PR-könyv (2001, Szerk.: dr. Szeles Péter) Management Kiadó, Budapest / társszerző
Tábori György-Sarlós Gábor: Angol-magyar, magyar-angol public relations szótár (1996), PeppeR, Budapest / társszerző