Bemutatkozás

A PR Múzeum a magyarországi pr-szakma történetének megírására vállalkozik, a szakma szereplőivel közösen. Célja, hogy témák, korszakok, meghatározó szakemberek és szakmai műhelyek mentén a következő évek során folyamatosan egy helyre gyűjtse, archiválja és feldolgozza mindazt, ami az elmúlt 50 év magyarországi pr-jében számottevő volt.

Bemutatkozás

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) digitális PR Múzeumának célja a pr-szakma értékeinek megőrzése szövegekben, képekben, jó gyakorlatokban.

A múzeum létrehozását Barát Tamás kezdeményezte 2020-ban, az MPRSZ Örökös Tagjai pedig támogatták és további ötletekkel gazdagították az elképzelését.

A gyűjtemény 

  • kiemeli azokat a szakembereket, akik jelentőset alkottak, és hozzájárultak a pr magyarországi elterjesztéséhez, fejlődéséhez;
  • megőrzi a dokumentumokat, amelyek a pr-szakma fontos állomásait jelentik;
  • összegyűjti azokat az inspiráló pr-megoldásokat, amelyeket a szakértők és megrendelőik sikerrel alkalmaztak;
  • az Aktuális PR szekcióban arra is lehetőséget teremt, hogy a jelen trendjeit is figyelemmel kövessük. 

A múzeum elsőként az MPRSZ-t mutatja be: a Történetben végigkövethető a Szövetség elmúlt 30 éve, a Projektek menüpontban pedig részleteiben megismerhetők az MPRSZ 2012-2019 között meghirdetett Sándor Imre PR-díjának nyertes kampányai.

A 2021. novemberi indulással a múzeum a teljes pr-szakma felé fordul, és a következő hónapok-évek során párbeszédes formában szeretné megalkotni a közös történetet. 

A PR Múzeum csapata

(Kép: MPRSZ Sándor Imre PR-díj és Civil-díj átadó, 2016)