Dr. Sarlós Gábor

Kommunikációkutató és tanácsadó. Kutatási területei: a klímaváltozáshoz, a fenntarthatósághoz, az energiafelhasználáshoz és az ipari kockázatokhoz kapcsolódó szervezeti viselkedés és azok társadalmi kommunikációja.

Dr. Sarlós Gábor

1986-ban közgazdászdiplomát, majd 2014-ben az ELTE Társadalomtudományi Karán Szociológia doktori fokozatot szerzett. Jelenleg a University of Roehampton (London) oktatója. Tanított korábban az angliai Wolverhampton egyetem médiatanszékén, majd a Worcester Business School diákjainak üzleti és társadalmi kommunikációt oktatott. 2017 és 2019. szeptembere között Ho Si Minh városban és Hanoiban az ausztrál RMIT Vietnam kommunikációs szakirányvezetője volt.

Kutatási területei: a klímaváltozáshoz, a fenntarthatósághoz, az energiafelhasználáshoz és az ipari kockázatokhoz kapcsolódó szervezeti viselkedés és azok társadalmi kommunikációja, számos magyar és nemzetközi szakcikk szerzője. Az első Magyar-Angol PR szótár társszerzője és kiadója, “A sikeres tanácsadó kézikönyve“ magyar társszerzője és kiadója. Legfrissebb publikációja a média, a technológia és a klíma változás egymásra hatásait vizsgálja a disztópikus ’Black Mirror’ TV- sorozat fényében.

Egyetemi pályafutását megelőzően a PeppeR 21 PR Ügynökség társ-alapítójaként és ügyvezetőjeként számos üzleti és non-profit stratégiai kommunikációs kampányt irányított Magyarországon és Európában. Ügynökségével az UNICEF javára pro bono alapon kezdeményezett és szervezett „Apró az aprókért” kampánnyal 2002-ben elnyerte az IPRA „Golden World” díját és a PR Ügynökségek Szakmai Kollégiuma első „Süveg-díját”.

 

Interjú

A világ sohasem fekete vagy fehér – interjú Sarlós Gáborral, az MPRSZ Örökös Tagjával